پشتیبانی
پشتیبانی نرم افزار ارکام
ارائه خدمات پشتیبانی و نگهداری نرم افزار ارکام در ادامه استقرار و را اندازی سیستم ها و به منظور حفظ کارائی سیستم ها و تداوم سرویس دهی آنها می باشد .
در این خصوص تلاش میکنیم تا بستر لازم برای استفادهی کاملتر از راهکارها و امکانات نرمافزاری را برای مشتریان فراهم کنیم.
افزون بر خدمات پشتیبانی فنی سیستمها، با بهرهمندی از نسخههای بهروز شدهی نرمافزارها به هنگام ایجاد هرگونه تغییر در روند کار شرکت ها و کارخانجات تولیدی ، تنظیمات لازم برای هماهنگی با این تغییرات در سیستمهای شما اعمال میشود و کارشناسان پشتیبانی برای پیادهسازی این تغییرات همراه شما هستند.
شرح خدمات پشتیبانی :
- تحویل آخرین نسخهی نرم افزار ها
- پاسخ به پرسش های متداول و ارائه اطلاعات
- ارائه قفل نرم افزار
- پاسخ به نیازهای کاربردی سیستمی
- پاسخ به نیاز آموزشهای تکمیلی حین استفاده از سیستمها
- طراحی گزارشها و فرمهای مورد نیاز کاربران
- ارائه مشاورهی تخصصی برای استفادهی بهتر از سیستمها
- بررسی تنظیمات پایگاه دادههای مشتریان برای ارتقای عملکرد سیستمها.
خدمات پشتیبانی و نگهداری با روش های زیر قابل ارایه خواهند بود
* پاسخگوئی از طریق تلفن (۲۴ ساعت شبانه روز ، ۷ روزه هفته )
* پشتیبانی از طریق اینترنت و با برقراری ارتباط برخط(ONLINE) با کامپیوترهای کارفرما و رفع اشکال آنی
* حضور کارشناسان در محل کارفرما و رفع اشکال حضوری
<< پکیج نرم افزار همراه دفترچه آموزش نصب و فلیم اموزش استفاده از برنامه میباشد >>