گروه نرم افزاری ارکام
031-33463006 031-33463006

نرم افزار در و پنجره آلومینیوم

ما نیاز اصلی مشتری را میدانیم و لبخند رضایت میفروشیم

 

توانایی های نسخه آلومینیوم نرم افزار :

  • ورژن آلومینیوم این نرم افزار قادر است تمامی محاسبات موردنیاز ساخت در و پنجره با پروفیل های آلومینیوم را به صورت کامل و دقیق محاسبه نماید .
    قسمت محاسبه قیمت و صدور پیش فاکتور این برنامه قادر است با در نظر گرفتن وزن پروفیل و یراق آلات  وزن کل پروژه را به صورت خالص و ناخالص بر مبنای پروفیل های مختلف محاسبه نماید .
  • در قسمت ورود قیمت های پروفیل های آلومینیوم  شما قادر هستین یک قیمت واحد برای خرید پروفیل ها و صدور پیش فاکتورها وارد کنید به این طریق بر خلاف نرم افزار های دیگر شما نیازی به ورود قیمت های پروفیل ها به صورت مترطول و پروفیل به پروفیل را نخواهید داشت .
  • از آنجایی که معمولا شرکت های تولیدی به علت تنوع سلیقه مشتری،سیاست های فروش و … از برنامه های در و پنجره بیشتر برای برآورد متریال ها استفاده میکنند و جهت صدور پیش فاکتور های نهایی مشتری از برنامه های جانبی مانند word و exell کمک میگیرند ، لذا این شرکت جهت حذف این مرحله و افزایش دقت و سرعت در این مرحله ، پیش فاکتورهای نهایی را طبق سیاست ها و سلیقه مشتریان طراحی و خصوصی سازی میکند .
  • به علت تنوع سری ها در پروفیل های آلومینیوم مانند : سرهای ۴۰ ،۵۵ ،۶۰ ،۷۰ ،نرمال ،ترمال ، تک ریل ، لنگه مخفی و … نرم افزار باید قادر به تغییر پروفیل های پروژه طراحی شده بر اساس سری های مختلف در کمترین زمان ممکن و با حفظ پروژه قبلی ؛ امکان براورد قیمت و … را به مشتری بدهد ، که این برنامه برخلاف برنامه هاب دیگر این امکان را به صورت راحت و سریع امکان پذیر میکند .
  • تمامی قسمت های برنامه از جمله میزان بادخورها ، همپوشانی ها ، سایز پروفیل ها ، وزن پروفیل ها ، یراق آلات و … قابلیت تنظیم و خصوصی سازی شدن توسط خود مشتری (کاربر استفاده کننده از برنامه ) را دارا میباشند .
  • میزان مصرف ریز یراق الات در برنامه مانند : تعداد فیکسرها ، گونیا ها ،دستگیرو لولا ، لاستیکها و نوارمویی ها توسط کاربر برنامه قابل تنظیم و خصوصی سازی شدن میباشند .
  • قسمت لیست برش پروفیل ها و شیشه های برنامه در تمامی سری های بازشو و مخصوصا ریلی متناسب با پروفیل های آلومینیوم طراحی شده و کاملا دقیق و بدون کوچکترین خطایی میباشد .
  • با توجه به قابلیت تنظیم اندازه پروفیل ها ، بادخورها و همپوشانی ها در برنامه تنظیم اندازه برش پروفیل توسط کاربر استفاده کننده از برنامه نیز وجود دارد .

موارد فوق تنها گوشه ای از مزایای این نرم افزار میباشد ، جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشین .

آنچه نرم افزار ما را از رقبا متمایز می کند :

۱- امکان تعریف ، اضافه کردن و ویرایش پروفیل و یراق الات توسط مشتری و همچنین شرکت
۲- امکان استفاده از برنامه در کامپیوترهای متعدد و همسان سازی داده ها
۳- بدون محدودیت استفاده در نسخه های ویندوز (xp ، ۷ ، windows 8 ، windows 10 )
۴- پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعت شبانه روز (در صورت نارضایتی از پشتیبانی امکان عودت محصول و برگرداندن مبلغ پرداختی توسط مشتری وجود دارد )
۵- پشتیبانی از محصولات متنوع تولیدی (upvc ، آلومینیوم ،سیستم های نما )
۶- امکان خصوصی سازی فاکتورها و گزارشات برنامه طبق سلیقه و سیاست های فروش توسط مشتری و شرکت
۷- امکان تعریف و تغییر کدینگ متریال ها طبق سیستم ها و نرم افزارهای موجود در هر شرکت جهت یکپارچه سازی نرم افزارها
۸- بهرمندی از محیط طراحی و جعبه ابزار طراحی جهت ترسیم اشکال بدون محدودیت در ابعاد ، اندازه،تعداد پنجره در یک شکل و حالت بازشو
۹- یکپارچه بودن نرم افزار ها شامل نرم افزارهای فروش(صدور فاکتور و پیش فاکتور) ، تولید(برش پروفیل و شیشه)،انبارداری ، حسابداری ، برش جام شیشه
۱۰- امکان خصوصی سازی کلیه قسمت های برنامه مانند : محیط کاربری ، منوها (متن ،نام و مقدار هر منو) ، داده ها ،گزارشات ،فاکتورها ،رنگ ها ،برش ها ،مواد مصرفی در پروژه و … بر اساس سلیقه توسط کاربر مشتری و شرکت
۱۱- کمترین نیاز به پشتیبانی شرکت
۱۲- امکان اخذ خروجی اکسل از تمامی قسمت های برنامه
۱۳- بهینه سازی بدون کوچکترین خطا در انواع پروفیل ها و حالت های بازشو، همراه با امکانات کامل شامل : متغییر بودن طول شاخه و سهم اره ، نگهداری پرت های ایجاد شده ، مدیریت پرت های موجود در کارگاه و …
۱۴- برنامه حسابداری کارگاهی : ثبت حالت های پرداخت هر مشتری (چک و نقد)،ثبت مشخصات چک ها،صدور سند ،گزارشات متنوع حساب ها
۱۵- انبارداری : مزیت برنامه انبارداری این نرم افزار یکپارچه بودن با سیستم تولید و برآرود متریال مصرفی است که این امکان مزیت های زیادی برای کارخانه و کارگاه های تولید دارید :از جمله حذف نفر انباردار،حذف چرخه های زمان بر انبارداری و …

 

آسـودگی خیـال ، مدیـریت بهتـر در سطح خـرد و کـلان ، کارایـی بیشتـر ، تصمیـم گیـری هـای بهینـه تـر با نرم افزارهای ما برای شما که به آینده ای بهتر برای خود و کسب و کارتان می اندیشید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به شرکت همیار سیستم می باشد CopyRight 2017