گروه نرم افزاری ارکام
031-33463006 031-33463006

نرم افزار در و پنجره UPVC

ورژن upvc این نرم افزار قادر است :

  • قسمت محاسبه قیمت این برنامه قادر است با ذخیره قیمت ۵۰ نوع پروفیل مختلف به شما این امکان را میدهد تا با انتخاب تنها یک گزینه پروژه ترسیم شده را براساس پروفیل ها و شرکت ها دیگر نیز قیمت دهی کنید .
  • قیمت های برنامه هم به صورت تکی و هم به صورت گروهی میتوانند بر اساس مبلغ و درصد افزایش و یا کاهش قیمت داشته باشند و این تغییر قیمت میتواند در لیست جداگانه جهت قیمت دهی بر اساس \روفیل های مختلف ذخیره شود .
  • تمامی جزئیات لازم در قیمت دهی مانند : محاسبه کانکشن ، هزینه حمل ، محاسبه پرت پروفیل ها، پرینت اشکال ، سهم جوش ،نحوه پرینت اشکال ، ذخیره پیش فاکتورهای قبلی و … در برنامه به صورت راحت و کاربر پسند گنجانده شده است .
  • تمامی ردیف های پیش فاکتور قابلیت حذف شدن و گروه بندی شدن را دارا میباشند .
  • از آنجایی که معمولا شرکت های تولیدی به علت تنوع سلیقه مشتری،سیاست های فروش و … از برنامه های در و پنجره بیشتر برای برآورد متریال ها استفاده میکنند و جهت صدور پیش فاکتور های نهایی از برنامه های جانبی مانند word و exell کمک میگیرند ، لذا این شرکت جهت حذف این مرحله و افزایش دقت و سرعت در این مرحله ، پیش فاکتورهای نهایی را طبق سیاست ها و سلیقه مشتریان طراحی و خصوصی سازی میکند .
  • تمامی قسمت های برنامه از جمله میزان بادخورها ، همپوشانی ها ، سایز پروفیل ها ، سهم جوش ، یراق آلات و … قابلیت تنظیم و خصوصی سازی شدن توسط خود مشتری (کاربر استفاده کننده از برنامه ) را دارا میباشند .
  • میزان مصرف ریز یراق الات در برنامه مانند : تعداد تاکوز، اسپانیولت و سایز آن ،دستگیرو لولا ، لاستیکها و … توسط کاربر برنامه قابل تنظیم و خصوصی سازی شدن میباشند .
  • قسمت لیست برش پروفیل ها و شیشه های برنامه در تمامی سری های بازشو و ریلی و تک ریل کاملا دقیق و بدون کوچکترین خطایی میباشد .
  • با توجه به قابلیت تنظیم اندازه پروفیل ها ، بادخورها و همپوشانی ها در برنامه تنظیم اندازه برش پروفیل توسط کاربر استفاده کننده از برنامه نیز وجود دارد .
  • قسمت بهینه سازی برنامه با دارا بودن امکانات متعددی به شرح زیر به شما امکان میدهد کمترین پرت پروفیل و گالوانیزه را داشته باشین :
    امکان بهینه سازی چندین پروژه به صورت ترکیبی با ابعاد مختلف به صورت ترکیبی در یک پروژه واحد
    امکان ذخیره پرت های ایجاد شده در برنامه جهت استفاده در بهینه سازی پروژه های دیگر
    امکان ورود پرتی ها با ابعاد مختلف به برنامه به صورت دستی
    امکان تغییر در طول شاخه و سهم اره در زمان بهینه سازی

موارد فوق تنها گوشه ای از مزایای این نرم افزار میباشد ، جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشین .

آنچه نرم افزار ما را از رقبا متمایز می کند :

۱- امکان تعریف ، اضافه کردن و ویرایش پروفیل و یراق الات توسط مشتری و همچنین شرکت
۲- امکان استفاده از برنامه در کامپیوترهای متعدد و همسان سازی داده ها
۳- بدون محدودیت استفاده در نسخه های ویندوز (xp ، ۷ ، windows 8 ، windows 10 )
۴- پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعت شبانه روز (در صورت نارضایتی از پشتیبانی امکان عودت محصول و برگرداندن مبلغ پرداختی توسط مشتری وجود دارد )
۵- پشتیبانی از محصولات متنوع تولیدی (upvc ، آلومینیوم ،سیستم های نما )
۶- امکان خصوصی سازی فاکتورها و گزارشات برنامه طبق سلیقه و سیاست های فروش توسط مشتری و شرکت
۷- امکان تعریف و تغییر کدینگ متریال ها طبق سیستم ها و نرم افزارهای موجود در هر شرکت جهت یکپارچه سازی نرم افزارها
۸- بهرمندی از محیط طراحی و جعبه ابزار طراحی جهت ترسیم اشکال بدون محدودیت در ابعاد ، اندازه،تعداد پنجره در یک شکل و حالت بازشو
۹- یکپارچه بودن نرم افزار ها شامل نرم افزارهای فروش(صدور فاکتور و پیش فاکتور) ، تولید(برش پروفیل و شیشه)،انبارداری ، حسابداری ، برش جام شیشه
۱۰- امکان خصوصی سازی کلیه قسمت های برنامه مانند : محیط کاربری ، منوها (متن ،نام و مقدار هر منو) ، داده ها ،گزارشات ،فاکتورها ،رنگ ها ،برش ها ،مواد مصرفی در پروژه و … بر اساس سلیقه توسط کاربر مشتری و شرکت
۱۱- کمترین نیاز به پشتیبانی شرکت
۱۲- امکان اخذ خروجی اکسل از تمامی قسمت های برنامه
۱۳- بهینه سازی بدون کوچکترین خطا در انواع پروفیل ها و حالت های بازشو، همراه با امکانات کامل شامل : متغییر بودن طول شاخه و سهم اره ، نگهداری پرت های ایجاد شده ، مدیریت پرت های موجود در کارگاه و …
۱۴- برنامه حسابداری کارگاهی : ثبت حالت های پرداخت هر مشتری (چک و نقد)،ثبت مشخصات چک ها،صدور سند ،گزارشات متنوع حساب ها
۱۵- انبارداری : مزیت برنامه انبارداری این نرم افزار یکپارچه بودن با سیستم تولید و برآرود متریال مصرفی است که این امکان مزیت های زیادی برای کارخانه و کارگاه های تولید دارید :از جمله حذف نفر انباردار،حذف چرخه های زمان بر انبارداری و …

 

آسـودگی خیـال ، مدیـریت بهتـر در سطح خـرد و کـلان ، کارایـی بیشتـر ، تصمیـم گیـری هـای بهینـه تـر با نرم افزارهای ما برای شما که به آینده ای بهتر برای خود و کسب و کارتان می اندیشید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به شرکت همیار سیستم می باشد CopyRight 2017