گروه نرم افزاری ارکام
031-33463006 031-33463006

حذف سفارش در نرم افزار ۲۰۰۰ ercom

حذف سفارش در نرم افزار ۲۰۰۰ ercom

برای  حذف یک سفارش در نرم افزار ercom 2000 ابتدا وارد سربرگ لیست سفارش شده ، بعد از جستجو و پیدا کردن سفارش مورد نظر بروی آن سفارش دوبار کلیک کرده تا برنامه سفارش را انتخاب کند و به فرم سفارش برگردد.

 

forme sefaresh ercom2000

سربرگ لیست سفارش نرم افزار ercom

با انتخاب سفارش مورد نظر و دوبار کلیک بر روی ردیف آن سفارش اطلاعات آن سفارش به سربرگ فرم سفارش منتقل میشود ، اطلاعاتی مانند : کد و نام مشتری ، کد و نام و مشخصات سفارش و …  حال جهت پاک کردن این سفارش کافیست دکمه پاک کن را کلیک کنید بدین طریق میتوانید یک سفارش را از لیست سفارشات برنامه پاک کنید.

main ercom2000

فرم سفارش نرم افزار ercom2000

شماره سفارش ، شماره ای است که برنامه به هر سفارش تخصیص می دهد . در قسمت پروژه و شماره مخصوص تولیدات می توانید به صورت مختصر اطلاعات پروژه و سفارش مشتری را وارد کنید. به عنوان مثال در قسمت پروژه می توانید آدرس یا نام پروژه مورد نظر را وارد کنید.

این کار به این خاطر است که بتوانید بین سفارشات هر مشتری تفکیک ایجاد کنید(بر اساس ادرس پروژه یا نام پروژه به عنوان مثال : مجتمع مهتاب یا ساختمان خیابان امام).  به صورت کلی در این برنامه هر مشتری یا هر شخص فقط یکبار تعریف می شود ولی به دفعات می توانید پروژه و سفارش به آن مشتری اضافه کنید .

کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به شرکت همیار سیستم می باشد CopyRight 2017