گروه نرم افزاری ارکام
031-33463006 031-33463006

نرم افزار در و پنجره ercom

نرم افزار در و پنجره ercom

در قسمت بالای صفحه ی اصلی نرم افزار در و پنجره ercom 4 سربرگ طراحی شده است:
۱- سربرگ فرم سفارش
۲- سربرگ اطلاعات ارسال و جزئیات
۳- سربرگ لیست سفارش
۴- سربرگ لیست جاری

نرم افزار 2000 ercom

نرم افزار ercom 2000

سربرگ اول : فرم سفارش نرم افزار در و پنجره

این سربرگ فرم اصلی و پیش فرض نرم افزار ercom می باشد که بعد از باز شدن برنامه این فرم نمایش داده می شود. در قسمت بالای این فرم دکمه هایی مانند سفارش جدید، پاک کردن، انصراف گنجانده شده است.
در وسط این فرم اشکال مربوط به سفارشات در و پنجره به همراه مشخصات هر شکل نمایش داده می شود و در قسمت پایین گزینه هایی جهت ورود به قسمت های دیگر برنامه قرار دارد.
اولین قدم جهت تعریف یک سفارش زدن دکمه ی سفارش جدیددر فرم سفارش می باشد

با فشار دادن این دکمه برنامه به صورت خودکار فرم لیست کارت های جاری را باز می کند. در این فرم شما می توانید در صورتی که نام مشتری از قبل تعریف شده باشد را جستجو کنید و با دوبار کلیک بر روی آن ، مشتری مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بعد از این عمل برنامه به فرم سفارش بر میگردد.
در صورتی که مشتری از قبل تعریف نشده باشد ، نام مشتری در فرم کارت های جاری نخواهد بود و شما باید مشتری را تعریف کنید. برای اینکار بر روی دکمه ی مشتری جدید کلیک کنید. در فرم باز شده مشخصات مشتری را وارد کرده و دکمه ی ثبت کن را فشار دهید و در آخر برای بیرون آمدن از این قسمت دکمه ی خروج را فشار دهید. مرحله ی بعد زدن دکمه ی ترسیم درب و پنجره جهت وارد شدن به محیط طراحی و ترسیم اشکال پروژه می باشد.

customer ercom 2000

سریرگ لیست مشتریان نرم افزار ercom

کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به شرکت همیار سیستم می باشد CopyRight 2017